NEW IN FROM BIKBOK: BIKINI

BikBok har fått mange nye flotte bikinier i butikken nå. Jeg fant to favoritter med en gang, som jeg kjøpte uten å vurdere det. Den brune er jeg bittelitte granne usikker på, den har en ganske stor utringning i forhold til det jeg er vant til. Men den blå/ grønne er desidert min favoritt! De var ikke dyre og derfor var det ikke noe tvil om at jeg skulle ha dem. Litt deilig når du kan finne superfine bikinier til en billig penge, eller hva sier dere? Jeg foretrekker bikinier som dette, som jeg kaller tubetopp-bikini. Jeg klarer ikke å bruke bikini som er trekant formet, det er fordi det ikke dekker like mye som de bikiniene jeg bruker. Jeg har mange ganger funnet de perfekte bikiniene, men siden de har vært i en annen form – har jeg ikke kjøpt dem. Jeg har fremdeles et par favoritt bikinier som jeg brukte i Kreta i fjor. De er fra Zinke, som jeg kjøpte på Asos. Krysser fingrene for at Asos vil få inn enda flere i slikt design innen sommeren er her♥


Bikiniene er fra BikBok & shortsen er fra Batoko.

Hva synes du?♥

39 kommentarer
    1. Tror jeg må ta meg en tur på Bikbok altså, så utrolig fine bikinier! Og som hun sa over her, bikiniene passet veldig bra til den helt fantastiske kroppen din! Håper du har en utrolig fin påske sammen med familien, venner og Didrik:-) hils alle fra en stor fan<3 ha en fin dag videre, madeleine:)

    2. Jeg synes det er nydelig og veeldig fint med ikke altfor store bryster i bikinier som har litt dybde! Elsket begge, men må bare si at jeg håper du bruker den brune også. Likte veldig godt formen på den, den kledde deg rett og slett utrolig godt! Håper virkelig ikke du er redd for å bruke den, nydelige deg♥

    3. Sarah.M: Wow, takk for en super hyggelig kommentar. Dette skal jeg ta til meg, virkelig<3 Alltid bare skjult brystene mine, fordi jeg ikke liker dem. Men er nå innstilt på å tenke at ting kunne vært så mye verre, og det er så bortkastet tid å klage på småting.. God påske!!

    4. Hei fine du!
      Du må så absolutt ikke være redd for å bruke den brune, begge passet den fine kroppen din utrolig bra 🙂
      Ha forresten en utrolig fin påske og kos deg masse sammen med familien <3
      Klem!

    5. Åh de er så utrolig fine! Tenkte faktisk på deg med en gang jeg så de hadde fått disse på BIKBOK, fordi jeg vet du bruker slike bikinier haha 🙂 tror jeg skal kjøpe meg en bikini med slik form, kanskje en av disse, til sommeren jeg også.. tror jeg vil føle meg mer komfortabel da…

    6. jeg lurte på hvilke størrelse du har i shortsen? er det ganske normal størrelse? jeg har tenkt å bestille en selv men er litt usikker på størrelsen
      du er forresten utrolig nydelig!!!

    7. åå, du er så utrolig fin! helt perfekt, rett og slett. bare lurte på noe, og det er om du holder inn magen når du sitter sånn? mener ikke at du er feit, slettes ikke, for du har den nydeligste kroppen jeg har sett, men når jeg sitter sånn så får jeg alltid valker så lurte bare på om det er normalt og om du også får det 🙂

    8. Anonym: Jeg får valker jeg også, men jeg satt ikke sånn ordentlig nede på disse bildene – rett og slett fordi da ville alle valkene kommer frem haha.. Tror ikke jeg hadde klart å holde inn magen så lenge får selvutløseren hadde tatt bildene heller.. Satt på knæra på de fleste bildene 🙂 Og forresten, tusen takk 🙂

    9. Heiii!:) Utrolig fin shorts! Er det den originale Levis 501s fra batoko? Har lenge tenkt på å kjøpe den, men er den fin i passformen? Redd for at den blir for kort og samtidig løs haha

    10. Desperat forsøk på å vise fram kroppen syntes jeg. Du dekker til bikien med håret, og hovedfokuset i bildene er kroppen og rævva di

    11. Sykt fine begge to! Misunner kroppen din.. Likte faktisk nr 2
      Sykt godt på deg, ikke vær usikker på den!!<3

    12. Du er virkelig nydelig! har selv kjøpt den blå/grønne, begge er så fine 😀
      ha en fantastisk påske vakre madeleine og kos deg masse!<3

    13. Bare lurer på hvilken størrelse du har i den første bikinien? Den sitter perfekt på den nydelige kroppen din <3

    14. Er det mulig være så pen? Utrolig sjalu på kroppen din. <3 Kommer de bikiniene med underdeler også?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg