NLY SHOES

Didrik er dessverre ikke blitt så mye bedre, og vi utsetter derfor turen til Bergen til i morgen i stedet. Litt greit å bli bedre før vi drar over! Han er stadig vekk kvalm, og har ikke noe matlyst. Vi lagde middag i stad, og da ble han mett på en halv kotelett. Det er ikke normalt… Skal prøve å få i han mer mat, men det er ikke bare bare det altså. Kanskje prøve å lage hjemmelagd potetstappe som jeg smakte for første gang hos Anni for litt siden, utrolig godt! Fikk litt dårlige nyheter om at familien til Didrik har hatt vannlekkasje i kjelleren, der vi vanligvis sover. Så siden de ikke har plass til oss noen andre steder i huset, skal vi derfor bo på et hotell i nærheten.

Siden jeg da egentlig ikke hadde noe å blogge om, kom jeg på at jeg kan vise dere et av mine nye sko fra Nelly. Nly skoene de har, liker jeg veldig godt fordi de er enkle og super flotte. Jeg kjøpte noen med en midt i mellom hæl, eneste er at jeg ikke får noe fotfeste helt foran. Men det kan jeg bare kjøpe en type såle til, så den holder seg. De er litt kremhvite i fargen, ikke helt hvite, men med gull hæl. Jeg har plass til et par pyntesko til, så hvem det skal bli aner jeg ikke. Jeg fikk endelig lønn i dag, så kjenner det kribler etter å kjøpe noe nytt. Men jeg skal bli flinkere til å tenke meg om to ganger før jeg kjøper noe nytt fremover. Har dere noen tips til fine nettbutikker med et bra utvalg av sko, utenom Nelly?♥


Link til skoene her. (Adlink)

Likte du skoene?♥

14 kommentarer

Siste innlegg