KOSESTUND

Det har vært veldig mye frem og tilbake om vi skal dra til Bergen eller ikke, siden Didrik ikke er frisk. Vi har da kommet frem til at vi skal bli hjemme. Vi begge vet at vi vil få til en uke der om ikke så alt for lenge uansett, må bare sørge for at vi holder oss friske da. Men Didrik skal ta en kjapp tur opp dit så fort han er frisk igjen, så blir jeg hjemme for å jobbe. 

Jeg hadde egentlig planer før jeg bestemte meg for å bli med til Bergen. Så det blir derfor jentekveld hos Nadine, med tema Fiesta i kveld – det skal bli super moro. Nadine har vært giret helt siden hun skrev arrangementet, lagt ut bilder, statuser og alt hele tiden. Må bare le og smile av hvor søt hun er. Siden dette ble så plutselig nå, har jeg litt panikk for hva jeg skal ha på. Men men, skal bare ha på noe sommerlig, så det vil nok gå helt greit tror jeg. Kanskje jeg skal få for shorts? Hm. Dette er ikke den eneste planen som egentlig ble avlyst, i morgen er vi invitert på familiemiddag hos farmor. Det gleder jeg meg super mye til, ingen lager mat som det farmor gjør. Skulle gjerne hatt familiemiddag der hver eneste uke.

Hva skal du i dag?♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg