BLÅTT

På familiemiddagen hos farmor spiste vi skikkelig god mat, noe jeg ikke er overrasket over. Vi skal allerede ha enda en familiemiddag nå til søndag som skal være hos oss. Det blir morsomt å se hva vi skal lage. Jeg elsker tanken på at vi bare skal lage mat og spise sammen, siden det er noe vi ikke får tid til å gjøre så ofte. Jeg husker så godt at hver eneste dag jeg kom hjem fra skolen, kom jeg hjem til at mamma stod på kjøkkenet og holdt på med middagen til storesøsteren min og pappa kom hjem. Så satt vi alltid rundt bordet og lurte på hvordan dagen til hverandre hadde vært. Det var gode tider, og gode tider den dag i dag også – de gangene vi er samlet.

Jeg har sikkert ikke eid en regnjakke/ vindjakke siden jeg var liten. Har siklet etter en gul regnjakke fra Urban en god stund, som er fra merke Bits&Bobs, men den har vi sendt fra oss nå. Vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke kjøpte den.. Angret litt, men ikke like mye nå. Jeg så en regnjakke på Junkyard for et par uker siden, som jeg likte veldig godt. Den var kjempe enkel og jeg likte fargen på jakken. Den var blå er fra merke XX-XY. Synes de har fått inn så mye rått i det siste!! Jeg sitter nå igjen med denne blå jakken som jeg fikk sponset, og jeg er kjempe fornøyd. Perfekt til når du skal ta en liten joggetur og det er litt vind, eller litt regn ute. Gleder meg iallefall veldig til å få brukt denne ♥


 


Direktelink til jakken her.

Hva synes du?♥

6 kommentarer

Siste innlegg