SUNNIES

Vel, denne dagen blir stadig vekk bedre og bedre. Satt hjertet i halsen i stad da jeg så Kenza likte bilde mitt på instagram. Det første jeg tenkte var “shit, hun har sett meg”. Litt sjokkert enda, men for en god følelse det også er. Nå får jeg krysse fingrene for at neste som liker bildene mine på instagram er Cara, hørt at hun liker jenter. Neida, joda.

Det har vært sol i hele dag, og jeg føler finværet bare blir bedre og bedre, varmere og varmere. Jeg har derfor lagt frem alle solbrillene mine for å rydde litt i dem, finne frem mine favoritter og bare vente på å få brukt dem alle sammen. Når jeg tenker meg om, er jeg en person som samler på det meste. Solbriller har jeg samlet på siden jeg gikk i 9.klasse. Da husker jeg at jeg tok helt av med å bestille 16 pack med solbriller fra superkul.no og så videre… Så ille er jeg ikke nå, langt i fra! Jeg er veldig glad i RayBan og Oakley solbriller, en god blanding av klassiske og skikkelig sommerlige solbriller med fargeglass. Men som dere ser, har jeg mange andre skatter også. For eksempel de solbrillene jeg bruker på headeren, de er mine favoritter fra MadLady.se ♥

Har du tatt frem solbrillene dine?♥

11 kommentarer

Siste innlegg