HAMAR

I dag stod jeg opp 07:45 for å være med Ida til Hamar. Hun skulle nemlig hente Anni på TG, og ville da ha med seg en venninne så det ble litt koseligere på den lange bilturen. Jeg ble selvfølgelig med! Jeg synes det er skikkelig koselig, ikke minst deilig å sitte i en bil – bare følge med på trafikken og slappe av. Liker alltid å være med på bilturer, så dette ville jeg ikke gå glipp av. Det gikk kjempe fint å finne frem, stakkars Anni så sliten ut og måtte dessverre forlate pc-stolen sin fordi vi ikke hadde plass… På veien hjem sovnet både jeg og Anni, veien tilbake føltes ut som en evighet forhold til hvor raskt det gikk da vi kjørte til Hamar.

Neste som står for tur nå er familiemiddag hos oss, med farmor som kommer nå om ikke så lenge. På menyen i dag blir det kalkun. Dette gleder meg meg ganske mye til. Favoritt maten min! Rart jeg gledet meg i hele går til denne middagen? Ikke med tanke på hvor mye jeg kan småspise i hele kveld, åååh. Dette skal bli så godt! Fin slutt på påskeferien ♥
 

Hva har du gjort i dag?♥

10 kommentarer

Siste innlegg