EN DAG FRI, SÅ PÅ’N IGJEN

Dette er en litt hektisk uke for meg, og at den startet så dårlig gjør den ikke noe særlig bedre. Jeg slet virkelig med å sove i natt, våknet nesten hver eneste time – og da overdriver jeg ikke engang. Av den minste vibrasjon fra mobilen våknet jeg. Det var alt for varmt, kjentes ut som om jeg kokte. Men etter å ha jobbet i dag, ble denne dagen kjempe bra. Jeg slo budjsettet alene i dag, som jeg har gjort 2 ganger på rad nå. Det er en veldig deilig følelse av å gå ut av butikken å vite at du har gjort en god jobb. Litt kjipt å jobbe når det er pent vær, men jeg har heldigvis fri i morgen og krysser fingrene for pent vær da og. Hvis det er stygt, ler jeg. Jeg har fri i morgen, så jobber jeg resten av uken. Kommer til å ta meg en velfortjent rolig søndag etter dette vet jeg. Det er så mye nå som det nærmer seg varetelling, blir jaggu meg godt å bli ferdig!

Etter jobben tok jeg bussen hjem med søsteren min, Caroline. Det tok ikke lang tid før jeg var på Posten for å sende noe for Didrik, alltid litt godt å kunne hjelpe til! Så nå skal jeg snart døtte i meg litt mat før turen går videre ut med venninnene mine♥ 

 

Deilig å være tilbake på jobb/ skolen, eller lengter du allerede etter ferie?♥

14 kommentarer

Siste innlegg