KVELDSKOS I FREDRIKSTAD

I går måtte jeg og jentene utnytte det fine været. Vi tok derfor en liten tur til Fredrikstad og spiste ute alle sammen. Utrolig koselig var det! Satt ved bryggen på en resturante og hadde teppet rundt oss. Maten vi spiste var helt super, vil så absolutt dra tilbake der å spise en gang til – eller flere ganger. Vi hadde det såå gøy, at ved et blunk hadde det blitt kjempe mørkt ute. 

I dag har jeg ikke fokusert på bloggen før akkurat nå, på grunn av det fine været. Jeg, mamma og Caroline satte oss på verandaen og solte oss i noen timer, før veien tok videre til Mosseporten med ho mor. Jeg var så og si slaven til mamma da det gjaldt hvem som skulle bære posene. Jeg kjøpte meg 2 fine ting på Kremmerhuset, en søt ugleboks og en bilderamme med skriftbilde. Det er helt forbanna gøy å være med mamma på shopping. Hver eneste butikk hun er i, går hun til damen i kassen og spør “kan jeg prøve denne?”. Så må alle komme ned i stuen og se på hva hun har kjøpt, etter hun har kommet hjem. Sånn er det hver eneste gang, litt søtt.
 

Har dere hatt en fin dag?♥

7 kommentarer
    1. Det såg nyyydelig ut! Ja, eg har hatt ein super dag 🙂 Først på jobb og så vart eg henta av kjæresten og vennane våre og reiste på stranda og grilla og koste oss i det fine været 🙂

    2. Åhh du har så utrolig kul header! Sommerlig <3 minner meg på den nye sommersangen til INNA. Har du hørt the cola song?:) anbefales for sommerstemning !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg