YUMMI

I går gikk det overraskende greit på varetellingen. Etter at så mange sa det var et rent helvete å være med på dette, psyket jeg meg opp til å grue meg til det verste. Men det var faktisk litt koselig, haha. Kjøpte med oss litt godteri og drikke, tok på litt musikk i bakgrunnen og begynte å scanne varene. Vi gikk derfra kjempe fornøyde og det var deilig å ta natten etter dette skal jeg si dere.

I dag har jeg endelig fått sovet litt ut. Da jeg våknet gikk jeg ned på kjøkkenet for å ta meg litt nesquik til frokost. Det er den heldige vinneren som blir tatt bilder av i dette innlegget nå. Ble ikke noe mer spennende i dag for å si det sånn… Jeg gikk rett inn i bikinien min etter at jeg hadde spist frokost og la meg ut på verandaen og stekte i flere timer, før jeg ville ha litt besøk. Derfor kom Anni og Ida til meg litt senere, tok på høy musikk og lå der og slappet helt av. Jeg ser jeg har fått veldig farge på bena, men resten av kroppen er ikke like brun. Jeg har alltid hatt det problemet med at bena alltid er der jeg blir brunest. Skulle gjerne ønske at jeg var brunest i ansiktet hvis jeg kunne valgt… Men men! Nå for øyeblikket er jeg med Ida, så skal vi straks finne på noe sprell. Dere får kose dere masse videre i kveld♥

 
Blir nesten sulten av å se på disse bildene.

Hva har du gjort i dag?♥

5 kommentarer
    1. Husker jeg alltid gledet meg til varetelling på jobb – man får litt variasjon og får samtidig hatt det litt sosialt med alle på jobben:-D Bra du opplevde det positivt – mange av dine yngre lesere som har skremt deg på det har sikkert erfaring av å telle varer i stooore butikker som europris etc som dugnadsarbeid, og det blir noe litt annet (I)
      Nesquick må være det beste frokosten – barndomsminner.. ”mamma, jeg vil ha kaninbæsj!!’ tenk at vi faktisk synts det var appetittelig etter det navnet..:-D Dere er veldig heldige som har sol!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg