FLATTOP PROSJEKT

I dag har jeg vært i Billingstad for å være med på et prosjekt i samarbeid med Urban, med merke Flattop. Det var ganske kaotisk og hektisk morgen for meg. Didrik kom seg ikke hjem fra Bergen i går fordi det skjedde noe med banken hans, han skulle derfor ta fly hjem i dag tidlig for å møte meg på Oslo S. Men som dere vet har vi veldig uflaks når det gjelder at vi skal gjøre ting sammen. Så flyet var selvfølgelig nesten 1 time forsinket. Jeg var derfor innstilt på å måtte dra inn dit alene. Men så heldig som jeg er og har fantastiske venner, kunne Ida stille opp, og sa at hun gjerne ble med meg. Vi kjørte derfor dit og kom litt for sent, siden vi rotet oss bort i Oslo. Tror vi sikkert tok 20 u-svinger. Kan ikke alltid stole på GPSen… 

Jeg og Kristin Gjeldsvik har blitt valgt ut til å være med på et ganske så stilig prosjekt i samarbeid med Urban. Vi har vært på hovedkontoret til Urban for å plukke ut våre vår/ sommer favoritter fra Flattop, og produktene vi har valgt ut vil få en tag med bilde av oss hvor det står “Flattop favoritt”, i tillegg vil det stå navnet mitt til bloggen og til min Instagrambruker. Det syke med dette prosjektet er at disse tagsene vil vises i alle Urban butikker i hele Norge. For meg var det utrolig enkelt å finne favorittene mine fra Flattop, og jeg vet så mange av dere vil elske klærne! Jeg har derfor fått lov til å vise dere hvilke produkter som er mine favoritter, så dere får en smakebit av den fantastiske kolleksjonen som kommer i Urban butikkene denne uken. Det har ikke helt gått opp for meg at jeg har blitt valgt ut til å være med på dette, og at det faktisk skjer. Men jeg er gira som bare pokker!!!


Utrolig fornøyd med produktene jeg valgte, gleder meg til de kommer i butikkene!

Hadde du en fin tirsdagsmorgen?♥

17 kommentarer

Siste innlegg