SOMMERANTREKK

I dag tok jeg meg en kjapp dusj, før jeg og søsteren min skulle overraske farmor som har bursdag i dag. Hun bor rett bort i gaten, så det er veldig deilig å tenke på at hun er nærme oss. Vi ble bedt inn på kake og drikke, sammen med søsteren til farfar. Farmor åpnet gavene og så ut til å være veldig fornøyd. Vi pratet og hygget oss en god stund, før vi måtte dra videre. Gratulerer så mye med dagen, farmor♥

Nå har jeg fått en av de siste pakkene mine fra Asos. Denne gangen hadde jeg bestilt hårstrikker med blomster på. Tenkte de ville bli så søte til frisyrer med dott. Så jeg gleder meg veldig til å prøve ut det, blir nok veldig sommerlig kan jeg tenke meg. Jeg ville derfor finne frem et sommerantrekk som hadde passet veldig godt til blomsterstrikkene. Jeg har enda ikke brukt den nye cardiganen fra River Island, så nå er det nesten så jeg begynner å bli litt rastløs her. Vil bare at det skal bli litt varmere ute, så blir det perfekt å bruke den ute. Men nå skal jeg prøve å redde et par sko her fra å bli totalt ødelagte, så skal se om jeg klarer å fikse dem så de blir fine. Ønsk meg lykke til!


 


Måtte bestille 2 i den hvite, ettersom jeg garantert klarer å ryke den ene på første forsøk..

Har dere hatt en fin dag hittil & hva er planene deres for resten av dagen?♥

15 kommentarer

Siste innlegg