REN OG PEN

Jeg kan faktisk ikke tro at klokken allerede snart er 16:00, føler den er 12:00…… Jeg skal ikke bort i kveld før 20:00 ca, men føler allerede at jeg har dårlig tid. Jeg er den personen som alltid må ha god tid, jeg liker å somle, bare gå frem og tilbake uten å vite hva jeg driver med faktisk. Jeg har hvert fall dusjet, så jeg har egentlig ikke så veldig dårlig tid med tanke på at jeg dropper å tegne noe særlig på bryna. Jeg har blitt flinkere til å bare la dem være som de er i 1 uke nå. Og begynner å like det litt bedre. Det er vel sjokkerende når jeg forteller dere dette, men selv om jeg har bryn fra før – kan jeg bruke opp til 30 minutter for å bare tegne litt ekstra på dem. Det er fordi jeg er ikke fornøyd med at de er 80% like, de MÅ være like. Men som dere har sagt en veldig god stund, øyenbryn er ikke tvillinger men søstre.

 Det blir i dag kjole på meg, med hvite pumps fra Jeffery Cambell og noen små sølv øredobber. De Jeffery Cambell skoene har jeg allerede klart å møkke til eller få riper på seg, så måtte ta hvit neglelakk for å skjule litt av det. Jeg bestilte også en ny leppestift fra Asos som het Lord & Berry, den er fantastisk fin i fargen og er akkurat sånn type farger jeg liker å ha på leppene. Gleder meg til å se hvordan resultatet blir i kveld. Skal selvfølgelig prøve å få tatt litt bilder til bloggen, det blir nok ikke noe problem ♥

Hva skal du i dag & hva bruker du lengst tid på i ansiktet ditt når du sminker deg?♥

16 kommentarer

Siste innlegg