YESTERDAY

Kvelden i går var kjempe bra! Vi hadde vors hos Anni, hvor vi storkoste oss med å bare snakke og tulle veldig mye. Jeg er ganske heldig som har så flotte venner. Jeg kan sitte og bare se på dem (ikke sånn ekkelt altså), å bare tenke på hvor heldig jeg faktisk er. Da vi kom frem i Fredrikstad, på TigerTiger gikk vi rett bort til et bord og sikret oss det til alle jentene. Det var ingen kjente ansikter å se da vi først kom dit, men plutselig sa det pang og da kom det mange kjente ansikter. Det gjorde bare kvelden enda bedre enn det den allerede var.

Nå er det ikke så veldig lenge til jeg, søsteren min og noen venninner av hun skal på Kino. Filmen vi skal se heter The Other Woman. Jeg har gledet meg som en liten unge til å se denne filmen, rett og slett fordi det er èn spesiell skuespiller som er med i den. Cameron Diaz, alltid likt hun. Det er andre kjente med i denne filmen også, den er blitt kåret til å være årets jentefilm. Det liker jeg svært godt! Forventningene er selvfølgelig høye, men jeg tror ikke det vil slå feil. Dere får ha en super fin søndag, mine kjære lesere ♥


 
Gud, som jeg elsker den nye kjolen min fra Asos!!!!

Hadde du en bra kveld i går & har du sett The Other Woman enda?♥

15 kommentarer

Siste innlegg