NELLY GODBITER

Da har jeg kommet hjem fra personalmøtet og slappet av litt før jeg bestemte meg for å ta en liten titt på Nelly. Det er alltid lov å drømme seg litt bort, nå er den kvelden kommet hvor jeg har lyst på ALT. Men heldigvis har jeg blitt flinkere til å motstå ting, og det er jeg ufattelig fornøyd med. Der skal jeg gi meg en velfortjent klapp på skulderen. Med tanke på hvor mye fint som har kommet ut i både butikker og i nettbutikker, er det sykt jeg ikke er i minus. Siden denne dagen ikke har vært så spesiell, er det hvert fall litt greit å dele mine favoritter fra Nelly med dere her på bloggen.

Jeg ser bloggingen min har vært på trynet de siste dagene, kjenner det går litt utover humøret mitt også – noe jeg helst ikke ønsker. Men jeg må komme meg inn i nye rutiner med både bloggen og den andre jobben min. Så skal jeg love dere at det blir bedre blogging. Og jeg kan knapt vente med å starte med dagens antrekk igjen, så fort det fine været er på plass ♥ Det er sååå mye jeg vil vise frem, at jeg er rastløs til tusen.
 
Kinetic Energy Dress her // Rainbow Rush Bodycon Dress her


Deep Reflection Dress her // Rare Species Dress her


Mirror Sweat her // Lops Knit her


Animal Leopard her // Mint Shoes her // Animal Zebra her


Wmns Nike Air Max her // New Balance her

// Adlinks

Noe av dette du likte?♥

7 kommentarer
    1. Å så utrolig masse fint, jeg elsker stilen din! Jeg har også blitt flinkere til å motstå å kjøpe masse ting jeg egentlig ikke trenger 🙂
      Jeg har bare et spørsmål. Hehe. Jeg har sett at du har en shorts fra BATOKO og jeg ønsker meg en slik selv! Tenker å bestille meg en halt vanlig 501 selv, men jeg synes det er litt for dyrt.. :-/ spesielt når det kommer frakt i tillegg 🙁
      Derfor lurer jeg på om du har en rabattkode eller noe? Regner ikke med det altså, men det hadde vært så greit, hehe 🙂
      Uansett, jeg elsker bloggen din! Og gratulerer med overstått tentamen! 😀

    2. Marie: Åh, tusen hjertelig takk!! 🙂 Jeg har dessverre ingen rabattkode… Men følg dem på Instagram @batokodotcom – der pleier de å ha litt salg og slikt, så du kan se når de legger ut en discount kode 😀

    3. Så utrolig mye fint, tenker å bestille den første selv😍 elsker mønsteret!
      I år har jeg ikke bunad og jeg sliter med å finne ut hva jeg skal ha på på 17.mai, har du forslag? ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg