SÈLFISH

I dag har jeg brukt en av de nye genserne mine fra Urban. Jeg har gledet meg såååå lenge til å vise dere denne godbiten jeg har på meg i dag. De fleste har Celìne t-skjorter osv. Men endelig har det kommet noe jeg faktisk liker også, Sèlfish i genser. Den falt i smak med en gang! Jeg bare tenker på alt det kule jeg kan gjøre med denne genseren. Jeg kan velge å gå for noe rocka, klassisk eller bare litt laidback. Sèlfish genseren tok jeg i størrelsen small, den er faktisk stor i størrelsen så jeg trengte ikke å ta large som jeg som oftest må ta i gensere for at de skal bli fine i lengden. I dag bestemte jeg meg kun for å gjøre det litt “finere” med leppestiften fra Asos. Dette er den nye favoritten min uten tvil, den er så fin på leppene ♥ Genseren finner du her.


 


Sminken jeg har brukt på ansiktet mitt i dag er bareMinerals Original, Super Skinny Marker by Nyx, Telescopic Mascara og Lord & Berry på leppene.

Falt denne genseren i smak hos deg?♥

9 kommentarer

Siste innlegg