DAGENS ANTREKK 08.MAI.14

I dag bestemte jeg meg for å ta med jobben på jobben, altså to fluer i en smekk. Jeg tok derfor med kamerastativet mitt, som Didrik kjøpte til meg i bursdagsgave og selvfølgelig kameraet. Knipset noen bilder med en gang jeg åpnet, så det ikke ville bli en klein situasjon senere på dagen. Får helt angst av å ta bilder foran andre mennesker, gjelder også hvis andre tar bilder av meg. Jeg forstår ikke hvordan andre bloggere tør å ta bilder i offentligheten, bildene blir drit kule og jeg har skikkelig lyst – men jeg klarer det ikke, haha. 

Etter jobben gikk jeg rett ned på JapanPhoto for å ordne en gave til farmor siden hun hadde bursdag her om dagen. Vi fikk ikke gitt henne alle gavene, så hun fikk den siste i dag. Jeg forstørret et bilde av farmor og Bertine (kusinen min). Det er så utrolig herlig bilde, og jeg kunne se på farmor at hun ble veldig fornøyd. Så det var en win win situasjon. Var hos farmor med søsteren min en liten stund, og avtalte at vi nå til uken skal på middag hos farmor. Det gleder jeg meg til, fordi farmor er masterchef. Men siden vi snakker om mat, jeg må starte på middagen vi skal ha i dag. Blir hjemmelagd potetstappe med kylling, grønnsaker og saus. Sikler av å bare tenke på hvor godt det blir.


 


Genser & sko fra Urban // Bukse fra Topshop // Klokke fra Stylepit

Likte du antrekket mitt i dag?♥

26 kommentarer

Siste innlegg