SAS UNGDOMSBILLETT

Allerede nå ser jeg at det er utrolig mange har begynt å bestille reiser til sommeren. Jeg legger merke til at jeg selv er rastløs etter å få reise mer enn før. Men det som alltid har stoppet meg, er prisen. Det vet jeg er mange som er enige i. Mange studerer, eller bor for seg selv i leiligheter. Derfor er det mye penger som må brukes til viktigere ting enn akkurat reiser, siden det ble litt dyrere å reise enn hva du trodde. Men hva om du kan spare mer enn hva du tror? Sommeren er jo rett rundt hjørnet, så det gjelder derfor å være tidlig ute med å bestille reiser – så det er noe ledig. Men det er ikke bare det som er pluss i boka ved å bestille reiser. Det blir nemlig billigere jo tidligere du bestiller reiser. Mange liker å være spontane, mens andre liker å planlegge. Hvis det er noe som kan hjelpe dere spesielt mye med sparing av pengene, må dere lese dette.

SAS har en ungdomsbilletten som er utrolig fint for oss ungdommer. Vet det er en del som ikke har fått med seg det, så det er derfor veldig kjekt å få med seg akkurat dette. Det vil si at alle dere som er under 26 år, vil få en mye bedre pris enn normalprisen om du bestiller igjennom SAS. Derfor mye penger dere vil spare på å bestille gjennom denne ungdomsbilletten. Jo tidligere du bestiller, jo mer sannsynlig er det for å få den beste prisen. Det er en egen bookingmodul som heter Bestill ungdomsbillett som man må klikke inn på for å få de gode prisene. Hvis du allerede er interessert i å se litt på prisene, kan du gjerne trykke >her<. Så, er du rastløs etter å reise – bestill gjennom SAS! Og om du vil følge SAS på facebooksiden deres, trykk >her<.

Dette er noe jeg virkelig synes er fantastisk for oss ungdommer som vil reise, være spontane og oppleve verden ♥

// I samarbeid med Side2 & SAS

 Skal du reise noe i år, hvis ja – hvor?♥ 

12 kommentarer
    1. Jeg skal til Kroatia med familien ihvertfall. Driver også å sånn delvis planlegger en jentetur til Tyskland, men vi må bare få tid, penger, og virkeliggjøre drømmen på et vis, så vi får se 🙂

    2. Hege: Ja, ikke akkurat nytt – men nytt for dem som ikke har fått det med seg 🙂 Åh, heldig du er! Aldri vært i Trondheim før, men du får i hvert fall kose deg masse der!

    3. Elise: Åh, så heldig du er Elise! Jenteturer er alltid herlig. Dessverre skal ikke jeg på noen spesiell ferie denne sommeren, bortsett fra London i et par dager med en venninne 🙂

    4. Jeg skal reise rundt i Kenya i litt over 3 uker. Gleder meg veldig til en en litt anderledes ferie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg