CRIMINAL DAMAGE

I dag tok jeg stengevakten for Martin fordi han skal flytte tilbake til der han kommer fra. Så nå blir vi en mindre på jobb, som betyr at Urban er ute etter en ny ekstrahjelp. Gjerne kom innom Urban på Amfi for å levere søknad og CV, men du må være over 18 år for å søke.

Jeg brukte den  nye genseren min fra Junkyard i dag. Jeg elsker den sååååå mye, at jeg gikk rundt og følte meg skikkelig kul i dag. Jeg blir bare mer og mer glad i mønstrete ting, og denne var et must å ha denne gangen. Den er fra Criminal Damage Clothing, som har mye annet kult også – i veldig mye print! Det er ingen tvil om at dette “nye” merke for meg, er ganske bra. Jeg har ikke visst om det tidligere, men er veldig glad for at jeg fant det nå.


 


Link til genseren finner du her. (Sponset)

Hva synes du?♥
 

14 kommentarer

Siste innlegg