PEACH AND PEPPERMINT

Da har jeg kommet hjem etter å ha vært på familiemiddag hos farmor, rett etter jobben. Det var utrolig deilig å bare komme hjem, legge fra seg alt og bare gå bort for å spise DEN gode middagen hos farmor. Hun lagde kalkun, poteter, viltsaus og grønnsaker i dag. Vi er kjent for å være en potetfamilie, sånn er det bare. Ikke for å skryte, men da jeg var liten og vi var på ferie i Spania, spiste jeg 13 bakte poteter. SK1999♥♥

I går tok jeg med meg 2 nye godbiter hjem fra Urban. Nå har vi nesten fått inn alle favorittene til meg og Kristin i butikkene – så nå gjelder det å kjøpe det fort, før det er utsolgt. Allerede så er det produkter som snart er utsolgt. Det er helt utrolig hvor fort det har gått! Men jammen glad for at jeg tok med meg den nye Iris kjolen & String genseren fra Flat Top hjem i går. Brukte den peppermint genseren i dag, og må si jeg elsker den på grunn av både fargen og hvor stor den er i størrelsen. Dette er en såkalt genser jeg kunne brukt som en laidback kjole, men for å være på den sikre siden, ville jeg ha hatt på en shorts under. Nei, den er ikke kort. Men siden den har langermer, holder den seg ikke på plassen sin hele tiden – som det en kortermet kjole ville gjort. 


Kjolen finner du her & genseren har ikke kommet ut på nettbutikken enda.

Var de ikke fine?♥

9 kommentarer

Siste innlegg