I LOVE SHAKE

I dag kunne jeg endelig sove lenge igjen, og det skal jeg si dere var akkurat det jeg trengte. Jeg skulle egentlig se film med Didrik i går kveld, men jeg klarte ikke å holde meg våken lenger og sovnet derfor veldig raskt.

Det var sol ute i dag, så da tok jeg og Caroline turen opp på Ryggestorsenter bare for å titte litt. Det ble mer enn å bare titte… Endte opp med å kjøpe hele esken til favoritt tyggisen min på Nille. Nemlig Shake tyggisen. Jeg og Caroline har alltid elsket denne tyggisen, helt siden første gang vi smakte på den. Jeg kjøpte meg også en fin plante, men mangler nå kun er fin potte som den kan stå i. Vi kjøpte inn ingredienser til middagen i dag, som ble stroganoff med brokkoli, ris og kylling. Mens jeg lagde middagen, følte jeg meg plutselig ikke så veldig bra. Måtte blunke flere ganger for å ikke se uklart og endte opp med å sitte på gulvet for å få i meg vann. Jeg har ikke vært så veldig flink til å drikke noe særlig vann i det siste, så kan hende det bare er det. Sitter i hvert fall nå og drikker en god del, så formen er allerede bedre.


Nydelig syn, er det ikke??

Ellers har jeg fått sponset 2 nye bodyspray fra Victoria’s Secret gjennom MadLady.se. Jeg har alltid vært en vanilje-jente, så å få en duft av vanilje og kokos var helt perfekt for meg, Coconut Passion. Den lukter så fantastisk godt! Og den andre, jeg trodde ikke jeg hadde den fra før av – men det hadde jeg gitt! Så nå har jeg 2 stk i den Pure Seduction. Den bruker jeg faktisk hver eneste dag, den passer så godt med Nicki Minaj parfymen som dere ser på bilde under og til de fleste Escada dufter ♥

Har du noen anbefalinger av bodyspray & parfymer, og hvilke parfymer bruker du?♥
 

10 kommentarer
    1. Uff, hørtes ikke noe særlig ut. Men du må huske å drikke mye vann, du og kroppen din trenger det, masse!

    2. Viva la juicy parfymen lukter så syyykt godt! 😀 Elsker den! Forresten, hvor får man tak i tygissene? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg