DEN “STORE” HEMMELIGHETEN

Åååååh, som jeg har gledet meg til å kunne skrive fritt på bloggen nå etter 3 uker. For 3 uker siden dro mamma og pappa til Tyrkia. De elsker sol og varme, og vi elsker å være hjemme alene. Dette er derfor en vinn vinn situasjon for oss alle. I disse 3 ukene har det vært mye å gjøre i huset, hvert fall nå som vi har en ny kanin. Jepp, en ny kanin. På søndagen da gamle kaninen våres døde, var søsteren min så lei seg og ville raskt ha en ny kanin. På mandagen roper hun plutselig på meg fra gangen nede, og jeg tenker det “verste”. Der stod hun med en ny bebikanin. Mamma og pappa er veldig glad i dyr, men den siste kaninen vi hadde var et rent helvete fordi den tisset overalt og hadde ikke styr på blæra si. Så de trodde det aldri ble noe mer kanin på oss. Men der tok de jammen feil! For i natt kom dem hjem, og de fikk øye på et nytt familiemedlem. Vi trodde de ville bli utrolig sure, men det var bare litt sånn “Caroline daaa” og så gikk det over. Man kan ikke si nei til den søte bebbin her. Vi vet enda ikke om det er jente eller gutt, ettersom det er for tidlig å se, siden den bare er 6 uker gammel. Men om dere har noen fine kaninnavn (litt spesielle), gjerne kom med forslag ♥ Denne er en blanding av løvekanin og hermelinkanin. Den er supersøt, kjempe kosete og litt sprø.


 

Har du noen forslag til navn på denne søte skapningen?♥

48 kommentarer

Siste innlegg