MIN 17.MAI FEIRING

Dagen startet 07:00 for meg da jeg stod opp tidlig for å ha god tid. Jeg dusjer ALDRI tidlig på morningen, fordi jeg egentlig hater det bare – men det var en fin måte å våkne opp på. Vi spiste frokost hos Ida, hvor vi poppet champagne og koste oss med tidenes frokost spør du meg. Tiden gikk ufattelig fort, for klokken nærmet seg plutselig 11:00. Noen av oss drakk ikke denne dagen, så vi hadde en sjåfør hele dagen. Barnetoget var utrolig søtt å se på, så små gullunger og så mange smil denne dagen!!! Etter barnetoget skulle vi ned på Peppes for å samle oss med resten av jentene og være litt der for å bare kose oss. Jeg klarte ikke å motstå å spise tidenes pizza. Nemlig pizza med biff, pommes frites og bearnaise. Alt jeg elsker på en pizza, himmelsk! Videre dro vi til kjære Nadine, som hadde satt frem kjempe gode kaker da vi kom frem. Jeg er så svak for gulrotkake at jeg ikke spiste noe annet, så god at jeg får sikkel i munn. Neida, joda. 

Klokken nærmet seg nå 18:00, og det var på tide å komme seg ned til byen igjen for å ikke gå glipp av russetoget. Tenk at i lille Moss, fantes det hele 5 russebusser. Jeg hadde en ganske kjip følelse om å bli sprutet ned av min kjære kusine, Malin, som var på en av bussene, ettersom jeg tok hun litt i fjor. Men alt gikk fint! Frem til jeg skulle opp i Gågata med jentene. Da smalt det en vannballong rett på skoene mine, så det ble fotbad. Vi måtte selvfølgelig kjøpe oss softis på nasjonaldagen! Da vi gikk i gågaten for å komme oss videre, fikk vi øye på noen russ. Kinga sa “dere kan bare våge å sprute på oss”. Da tenkte jeg bare “Ok, nå er vi ferdige”. Og det var vi, sprutet ned ble vi, noen mer enn andre. Det hele var bare moro spør du meg. 

Jeg dro hjem tidligere enn de andre jentene, nemlig fordi jeg hadde et hus å rydde frem til mamma og pappa kom hjem i natt. Så, en siste ting skal jeg si. Jeg håper virkelig neste 17.mai blir like bra som denne ♥  

Hadde du en fin 17.mai?♥

19 kommentarer

Siste innlegg