RAPUNZEL

Gooood dag, kjære lesere! Jeg sov utrolig godt i natt, og våknet opp til nydelig vær. Det var sol og blå himmel, men nå er det dessverre litt blanding av overskyet og sol. Siden mamma og pappa har kommet hjem nå, har det vært elektriker og andre menn her for å ordne noen ting på huset. Vært noe som har skjedd helt frem til nå. Så har jeg vært og hentet 2 pakker på Posten sammen med pappa. Jeg skal vise dere den ene pakken nå, og vise dere den andre senere. Jeg må hoppe i dusjen ganske snart, fordi vi skal nemlig til mormor som har bursdag i dag!

Jeg har fått en pakke fra Rapunzel of Sweden gjennom instagram, hvor det inneholdt en krølltang jeg har ønsket meg veldig lenge. Den gir deg helt perfekte, store krøller og jeg skal prøve den ut i løpet av noen dager. De hadde visst lagt ved noe mer, så det var en søt overraskelse å åpne esken. Fått vipper, øyenskygge og litt hårolje. Moro å prøve ut noe produkter som jeg aldri har prøvd før. Så skal sørge for å ta et par gode bilder med bruk av disse produktene ♥


 

Har du noen hårprodukter å anbefale?♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg