THE GRACE COLLECTION FROM DANIEL WELLINGTON

I dag har jeg holdt på å selge litt ting og tang, både for venner og for meg selv. Jeg må bli kvitt en del ting nå, for å få plass til litt nytt. Jeg skal nemlig til London på en liten shoppingtur med Ida 16.juli. Blir nesten poengløst å shoppe, hvis jeg ikke får plass til det noen steder. Så følg med på twitter @alohamad. Masse som skal ut, både skateboard, snapbacks og klokker ++ mer.

Denne dagen har vært veldig super, vært glad og enda gladere er jeg nå etter å ha fått min nye sponset klokke fra Daniel Wellington. De har kommet med en ny kolleksjon som heter The Grace Collection. Jeg har elsket disse klokkene i sikkert nærmere 2 år nå, og jeg elsker dem bare mer og mer. Denne nye kolleksjonen er helt fantastisk! Det er stoffklokker – noe jeg er veldig glad i. Jeg liker ikke klokker som er tunge og sklir frem og tilbake på armen din som et armbånd. Jeg liker at de sitter der de skal, hele tiden. Det er nettopp det disse klokkene gjør. Jeg er svak for rosègull, så ingen bombe at jeg valgte denne klokken. Håper dere liker den nye kolleksjonen like mye som det jeg gjør ♥


Direktelink til klokken her.

Likte du den nye klokken min?♥
 

10 kommentarer

Siste innlegg