DAGENS ANTREKK 24.MAI.14

VINNEREN AV JUNKYARDKONKURRANSEN BLE CHRISTIANE! Gratulerer så mye til deg, du vil bli kontaktet veldig snart.

I dag er det så fantastisk pent vær ute, at denne dagen skulle jeg fikse meg, ta på skikkelig sommerklær og ta antrekksbilder. Første jeg tenkte på, var at endelig kunne jeg bruke den nye peach kjolen min fra Urban. Har villet brukt den så lenge, men været har vært ganske ustabilt så jeg har ikke tatt sjansen. Siden jeg ville ha litt mer farger i dag, var de blå/ grønne Rayban solbrillene helt perfekte for dette antrekket. De gjorde det lille ekstra, synes nå jeg ♥ Ønsker dere alle sammen en riktig god lørdag!

IKKE GLEM: Bruk rabattkoden “maddegrace” for å få 15% rabatt på alt fra DanielWellington.com. Denne rabattkoden varer ut juni! 


Kjole fra Urban // Skjorte fra BikBok // Sko fra Vansnorge // Solbriller fra RayBan // Klokke fra Larsson&jennings

Likte du dagens antrekk?♥
 

13 kommentarer

Siste innlegg