VANS OFF THE WALL

I dag tok jeg turen ned til byen sammen med søsteren min, Caroline, for å ta sol. Denne gangen var det helt forbanna varmt at jeg bare holdt ut i 19 minutter. Resultatet ble en brent rumpe og tusen nye fregner. Fikk i hvert fall litt brunfarge, som jeg har savnet. Tok så utrolig mye sol for over 1 år siden, at jeg måtte kutte ned før jeg nesten ble avhengig. Så nå gjør jeg det toppen 2 ganger i mnd, eller sjeldnere.

Dere vet hvor mye jeg elsker sko. Kan ærlig si at jeg er avhengig av sko, når vi først var inne på det. Jeg vil ha nye sko hele tiden, uavhengig av om jeg har plass eller ikke. Jeg skulle nesten trengt et walk-in closet hvor èn vegg skulle vært fullt av skohyller. Det hadde vært en drøm! Men siden jeg ikke er helt der enda, må jeg utnytte den plassen jeg har til sko. Jeg har et par nye Vans sko (bombe), som jeg bare MÅ vise dere. Dette er sko som bare skriker sommer for meg, de har fargene og mønstret. Det blir å bruke dem en av jobbdagene mine til uka, og det gleder jeg meg til!♥

Hva synes du om de nye skoene mine & hva er det du ikke får nok av?♥

16 kommentarer
    1. Åhhh, så utrolig fine !! Alle vansene dine er så fine :)) Har kjempe lyst på vans jeg og, de er de fineste skoene jeg vet om men er dessverre blakk for tiden.. Hvilken størrelse bruker du på vans ? 🙂

    2. Så utrolig fete!!:D
      Kan ikke du starte med litt forskjellige videoer? Spm runde, forskjellige kolleksjoner, må gjøre video osv?

    3. Utrolig fine! Jeg lurer bare på hvor du får tak i alle? Har selv bestilt Vans fra Junkyard og Nelly, men synes ikke det er så veeeldig stort utvalg der! 🙂

    4. Fete! Har cirka 2646203 par selv – Vans er så deeeilig.
      Jeg bare lurte på om du kanskje kunne skrevet noe ála mitt nyeste innlegg en gang, jeg? Om ting du vil. Opplevelser du har lyst på en smak av. Litt som en bucketlist. Synes det hadde vært supergøy å lese, da blir vi leserne på en måte litt mer “kjent” med deg som menneske 🙂 Beklager hvis du har gjort noe slikt før, kan ikke huske å ha lest det, bare, hihi.

    5. Herregud<3 de skoene er nydelige...<3 Hvor kan jeg få tak i dem? Ble forelska no ( som jeg blir i alle sko jeg sher) haha.... Elsker vans har selv et par "unike" som er neon gulle leopard mønsteret vans:)

    6. Har akkurat de samme så selvfølgeli syntes jeg de er drit fete. Elsker de 😀 kjøpte mine i Hong Kong da 🙂 Men er nok samme som deg at jeg har alt for mange Vans. .D ikke at jeg har noe i mot det da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg