DAGENS ANTREKK 26.MAI.14

I dag er jeg faktisk veldig fornøyd med antrekket mitt. Jeg bruker mine elskede Vans sko og min neon veske fra Choies. Tenk at det bare trengtes 2 ting, for at antrekket skulle få litt mer farger. Jeg synes det ble litt kjedelig med bare en grå t-skjorte og en Levis shorts, og måtte derfor slenge på med en skjorte. Denne skjortetrenden blir jeg ikke lei av, det hjelper veldig mye på et antrekk du syntes er kjedelig. Det går fra kjedelig til kult på 1,2,3!! 

Dere har sikkert hørt om merke Frank Walton? Dette er et brillemerke som produserer nydelige briller med både solbriller og briller. To fluer i en smekk dette her. Jeg vurderte lenge om hvilket par jeg skulle velge meg, men til slutt falt Watson Oak Brown damebrillene i smak hos meg. Jeg liker denne harde formen mye bedre enn runde briller. Det kler ikke min hodeform, så derfor er jeg veldig glad i denne “Wayfarer” typen. Dette er solbriller som går til absolutt ALLE antrekk. Om du vil følge med på deres oppdateringer, så sjekk ut facebooksiden her og instagrambrukeren her (@frankwalton). De kjører nå en like konkurranse der en av de som liker facebooksiden vinner et par briller fra Frank Walton. Den avsluttes 15.juni, så meld deg på! ♥


 


Skjorte fra GinaTricot // T-skjorte fra Urban // Shorts fra Batoko // Sko fra Junkyard // Klokke fra Nick Cabana // Veske fra Choies // Solbriller fra Frank Walton

Likte du antrekket mitt?♥

27 kommentarer

Siste innlegg