INSTAGRAM KONKURRANSE

I dag er det en fridag for alle, og disse skulle vi nesten hatt flere av synes nå jeg. Ikke ofte alle har fri samtidig, både små og store. Jeg skal på Cafe Riis med jentene senere i dag, og ja – jeg håper på gulrotkake denne gangen. Så dette blir en veldig avslappende kveld! Men først, skal jeg være med Ida og finne på noe fanteri i dette fine været ♥

Siden jeg ikke har noen spesielle bloggbilder å vise dere, kan jeg heller fortelle dere om en kul konkurranse jeg kjører på instagram. I samarbeid med Junkyard kjører jeg nå en konkurranse på brukeren min @alohaamad, hvor du skal følge  @junkyardnorge og kommentere bilde etter du har gjort dette. Premien er et gavekort på 1500 kroner som du kan bruke på hva du vil!! Gå inn på profilen min, og så sjekker du ut bilde nr 3. 

Vil du ha flere instagramkonkurranser som dette & hva heter du på instagram?♥
 

36 kommentarer

Siste innlegg