SMIIIIIIIL

I går dro jeg over til Ida, siden jeg ikke hadde noen planer før utover kvelden. Så i steden for å bare ligge hjemme i sengen, bestemte vi oss for å ta et par bilder til bloggen. For det er ikke ofte jeg gjør med venner – rett og slett fordi de ikke er gira. Men i går var Ida gira, og det likte jeg! Første shooten i det nye huset til Ida og familien, var litt stas. 

Før vi skulle ned å spise på Cafè Riis, dro jeg og Ida innom Gobua for å kjøpe oss softis. Det er så ille godt om dagen, spiste en på jobben i dag også (opsi). Vi satte oss på brua utenfor Cafè Riis og storkoste oss med fin musikk i bakgrunnen. Kvelden min ble jo helt perfekt da de hadde mer gulrotkake igjen der. Så derfor tok alle jentene seg en god dessert og avsluttet kvelden med å ta en liten tur bort på Peppes. Ingen av oss ville hjem, men vi var bare sykt rastløse at vi måtte bevege på oss. Jeg begynner å bli veldig glad i slike kvelder som dette, sitte ute med sine gode venner og bare ha det gøy ♥
 

Hadde du en fin dag i går?♥

12 kommentarer

Siste innlegg