SUNSET

I går tok jeg stengevakten som kun er på 4 timer på lørdager. Når jeg alltid tar åpningsvakter som er på 7 timer, går stengevaktene så sykt fort – og det er mega deilig. De siste dagene har jeg blitt flinkere til å gå hjem fra jobben, rett og slett fordi Didrik har kommet ned til meg. Veldig koselig å gå hjem, når det er så fint vær som det er nå! Været har uten tvil kommet for å bli denne gangen. Det har vært superfint vær de siste dagene og de blir bare varmere. 

Etter jobben i går var det utrolig deilig å bare legge seg ned i sengen for å slappe av litt. Vi spiste kjempegod middag og lot den synke litt før Didrik ville gå en tur. Da ble det på med joggesko og glede seg til solnedgangen ved festestranden. Himmelen var rosa, lilla, gul og orange. Det var så fantastiske farger på himmelen at jeg ble så rasende når kameraet mitt ikke fikk fargene til å se like fine ut, som de gjorde i virkeligheten. Det er veldig deilig å ta kveldsturer sammen med kjæresten, og dette er noe vi for øyeblikket skal bli mye flinkere til ♥

Er du flink til å gå kveldsturer?♥

11 kommentarer

Siste innlegg