TUMBLR

Filmen Maleficent var mye bedre enn jeg ventet meg, og jeg hadde store forventninger til denne filmen. Jeg elsker at for engangs skyld får man høre begge sider av historien vi har blitt fortalt helt siden vi var små, og ikke bare hører den “fineste og beste”. Så må jeg si at jeg elsker at man har kommet opp med denne nye “utviklingen” av filmer, som å faktisk fortelle 2 sider av en sak. Det gjorde filmen mer spennende. Ingen blir født slem, og det er nettopp dette filmen viste. Jeg fikk tårer i øynene i den ene scenen og skal innrømme at om jeg hadde sett den alene, hadde jeg grått, mye. Så fort denne filmen kommer ut på dvd, skal den bli min. Desidert en av mine topp 10. beste filmer – kanskje topp 5 òg.

Om det er noe jeg har savnet å gjøre på datamaskinen min, så er det å surfe på tumblr. Jeg har ikke vært så mye på tumblr i det siste, så det var derfor veldig mye inspirasjon å finne denne gangen. Noen ganger glemmer jeg faktisk å gjøre det jeg elsker mest, som for eksempel dette. Derfor er det fantastisk å være tilbake på tumblr, etter en laaang stund ♥

FØLG MEG PÅ TUMBLR HER.


Likte du bildene & hva heter du på tumblr?♥

22 kommentarer

Siste innlegg