FRIDAY

Nå er det endelig fredag, og jeg skal ta min siste vakt på Urban for denne uken. Det blir stenging på meg og det passet meg egentlig helt perfekt når jeg ble så lenge hos Nadine i går. Jeg tok meg en lang og varm dusj denne morgenen, som var utrolig deilig. Jeg skal bruke det nye hårbåndet og den nye jakken min som er fra BikBok i dag. Den var så utrolig fin at jeg bare måtte kjøpe den i går. De hadde så mye salg i butikkene at jeg kjøpte meg to like jakker, bare i to forskjellige farger til hele 50%!! Jeg elsker når det er så bra salg som dette her, da shopper jeg gjerne med god samvittighet. Men jeg vet jeg må være forsiktig frem til jeg skal til London 16.juli. Er allerede på god vei til å spare til shoppingturen. 

Nå skal jeg ned for å ta meg noe å spise før jeg drar på jobb. Kos dere masse i dag og ha en riktig god helg! ♥ 


 

Likte du hårbåndet?♥

18 kommentarer

Siste innlegg