SHARE A COKE – KONKURRANSE

Jepp, nå er det på tide med en ny og morsom konkurranse! Denne gangen vil det være en shoutout som er premien. Denne shoutouten vil foregå på alle sosiale medier. Det du må gjøre for å delta i denne morsomme konkurransen er å finne ditt navn på en Colaflaske, så skal du ta en selfie som du legger ut på Instagram, Vine eller Twitter (må være åpen profil) og hashtagge #Shareacoke og #Norge. Du vil da både få en shoutout av Coca Cola Norge og meg. Shoutouten du får av meg vil være på Instagram, Twitter og på bloggen min. Det er derfor UMULIG å ikke få noen følgere med denne shoutouten. For å følge med på hvem som får shoutout fra Coca Cola sin side & for å lese om konkurransereglene kan du følge med HER. For å følge dem på facebooksiden deres for mye moro, trykk HER.

Første vinneren er allerede trukket og hele Norges Julie ble @juliedborresen på instagram & @julieborresen på Twitter ♥ Gratulerer så mye til deg!!! Det vil bli trukket en vinner til, som vil få en shoutout av meg – så ikke gi opp. Se gjerne konkurransevideoen for Coca Cola HER.

Skal du delta i denne konkurransen?♥

// I samarbeid med Coca Cola Norge & Side2

8 kommentarer
    1. Åh,har veldig lyst til å delta,men finner aldri med navnet mitt,hahah<3
      Hvor kjøpte du forresten cola toppen?😍Har lurt på det sykt lenge!
      Kleem

    2. Hvor fikk du tak i Maddepadde? Kan man bestille Cola med sitt eget navn, det er UMULIG og finne Medina. Er ikke ett Norsk/Engelsk navn. 🙁 Så jeg får ikke delt, med mindre man kan bestille:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg