FARGERIK

Da jeg så meg i speilet i dag morges fikk jeg sjokk over hvor solbrent jeg har blitt på nesa og i skinnende mine. Jeg ser jo svart ut i ansiktet på grunn av sminken som dekker over rødhetene. Men det positive er at jeg har fått farge i ansiktet. Etter det har blitt rødt, blir det brunt!! Den setningen har jeg trøstet meg med i alle år, haha. I dag ble det en fargerik morgen på meg. Jeg tok på meg den t-skjorten jeg hadde med mest farger på. Nemlig fordi i dag ville jeg skinne! Denne t-skjorten er faktisk fra SheInside som jeg har hatt i over 1 år nå. Den er likevel en av mine favoritt t-skjorter, hvorfor? Se på den! Kul, baggy og fargerik. Denne er kul til både bukser og shortser, så det er en stor winwin situasjon for meg. 

Siden jeg var så forbanna treig i dag (skylder på diplinersminken). Rakk jeg ikke å fikse meg ferdig hjemme, så tok derfor med rettetang og mascara på jobb. Det har jeg faktisk aldri gjort før, fikse seg på jobb liksom… Men siden jeg tok tidligvakten hadde jeg flere timer på meg med tanke på at det ikke er noe liv på Amfi før 13:00 tiden. Ikke at jeg brukte flere timer på dette, men dere skjønner vel tegningen?

Instagramkonkurransen hvor en følger vinner et gavekort på 1500 kroner hos junkyard, blir trukket enten i kveld eller i morgen på Instagram. Så FØLG MED!♥  @alohaamad.

 

Har du blitt solbrent enda?♥

21 kommentarer
    1. Åh,drit kul t-skjorte! Link?
      Jeg er halvt fra Mexico,så har litt sterkere hud enn vanlige nordmenn,så jeg blir utrolig skjeldent solbrent. Noe jeg er veldig glad for,haha:))

    2. Så vakker du er ♥
      Lurte på en liten ting; hvilket merke er eyelineren fra, som du har brukt ovenfor ?
      Resultatet var i hvertfall utrolig fint!
      Ha en finfin kveld videre Madeleine 🙂 Klem

    3. Du er nydelig, Madeleine!
      Hehe ja uheldigvis, for en uke siden la jeg meg i solen og ble solbrent i ansiktet, på lårene på brystene og armene. Glemte og bruke solkrem (første gangen). Nå har det begynt og flasse av på armene, uheldigvis. Men har heldigvis farge i ansiktet som er viktigst for meg woho 🙂 Tror dette er en av de første gangene jeg blir så solbrent/brun fordi jeg er omtrent aldri ute men jeg har vært mye ute i vår/sommer.

    4. hei, lurer på om du kunne skrive litt om utdanning? altså hva er det du tenker å gjøre i framtiden, har du tenkt å studere i utlandet? 😀 hadde vært superglad om du hadde svart eller laget et eget innlegg, fordi jeg trenger virkelig tips til utdanning 😀
      ELSKER BLOGGEN DIN BTW 😀

    5. Utrolig fin t-shorte, elsker den!
      Har vært heldig og ikke blitt solbrent!
      Gleder meg til å få vite hvem som har vunnet konkurransen!
      😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg