THFKDLF T-SHIRT

Takket være Instagram, har jeg kommet over mange nye merker som jeg ikke visste eksisterte. En av dem jeg følger på Instagram er @thfkdlf, som produserer akkurat slike type klær jeg liker. Masse mønster og farger. Jeg fikk samples sponset av dem her om dagen, som jeg skulle prøve ut og jeg må si at jeg digger dem! Jeg ba om overdeler i størrelse large, fordi jeg elsker å ha noen baggy overdeler du kan bruke til en skikkelig tight jeans – det blir drit kult. 

Jeg fikk en t-skjorte og en genser. Nå skal jeg vise dere den fete t-skjorten, og spare det beste til slutt! Denne t-skjorten er liiiiitt stor, haha.. Men så lenge jeg klarer å bruke den på riktig måte, vil det nok ikke bli noe problem. Heldigvis er genseren litt mindre – så det er helt supert, siden jeg digget den mest. Jeg tenkte å bruke denne t-skjorten i morgen på jobb, så kan jeg eventuelt vise dere hvordan jeg har stylet meg opp med denne store t-skjorten? 


Dere kan finne t-skjorten her.

 Hvor FET var ikke denne t-skjorten?♥

 

9 kommentarer

Siste innlegg