MIN FROKOST

Jeg er den personen som aldri spiser noe bra til frokost, men den som alltid spiser usunne ting til frokost. Noen ganger er jeg for lat til å lage meg noe mat, så jeg spiser potetgull. Ja, det er helt utrolig usunt og det er jeg klar over. Men ofte, når jeg bare vil ha noe enkelt så lager jeg meg frokostblanding. Det har ofte vært Nesquick (bombe), som jeg liker veldig godt. Men jeg bestemte meg for å bare prøve ut en ny frokostblanding bare for moro skyld, og denne gangen en som er mye sunnere enn det jeg vanligvis spiser til frokost.

Jeg har ofte sagt at “jo mer usunt, jo mer godt”. Men jeg tror jeg burde revurdere dette, og fokusere litt mer på hva som er bra for kroppen og meg generelt. Fremfor å bare spise mye usunt på morgenen. Frokost er det viktigste måltidet, og jeg vet jeg vil føle meg mye bedre om jeg får i meg bedre mat enn den jeg spiser nå om dagen. Det er ofte jeg ikke engang spiser frokost, fordi jeg ikke gidder å lage meg noe. Men frokostblanding er så enkelt og nå også godt!

Jeg var veldig dilla på å spise yoghurt før det gikk over til frokostblanding. Litt ironisk at det nå har kommet en frokostblanding MED yoghurt biter i? Kanskje det passer helt perfekt for meg. To fluer i en smekk, det blir jo ikke bedre enn det, haha. Nestlé Fitness har fått en ny frokost blanding som heter Nestlé Fitness Yoghurtflakes, som ble lansert i februar 2014. Dette er et grønt nøkkelhull produkt, som jeg regner med at veldig mange er fornøyde med. Den har flakes som er gode og skikkelig sprøe i melken. Frokostblandingen består av vanlige flak, og flak som er dekket i yoghurt. Gjett om jeg liker de med yoghurt på best!! Denne er best sammen med melk, men den fungerer godt til også yoghurt naturell ♥

Du kan nå få en gratispakke Nestlé Fitness Yoghurtflakes, om du går inn på denne linken HER og legger igjen en kommentar i dette innlegget om at du har fylt ut skjemaet. Det er ikke mange free samples, så er du den heldige som vinner en gratispakke?

Har du prøvd ut denne frokostblandingen enda?♥

// I samarbeid med Side2 & Nestlé Fitness 

22 kommentarer

Siste innlegg