MICHAEL KORS

I det siste har jeg blogget veldig lite per dag, faktisk bare 1 gang i forhold til hva jeg som regel har pleid å gjøre. Så jeg ser på meg selv om en dårlig blogger om dagen, og det gjør meg ikke akkurat så bedre på bloggfronten når jeg tenker slik. Derfor skal jeg begynne å tenke mer positivt, faktisk at det fremdeles er folk som leser bloggen min etter nå 4 år med blogging. Det er jeg utrolig takknemlig for, og vil bare si en stor takk til dere alle. I resten av juni jobber jeg ikke så mye som jeg har gjort en stund nå, så da blir det bedre blogging!! Det gleder jeg meg til ♥

Siden jeg ikke har all verdens med tid til å blogge nå, fordi jeg skal spise noe mat før jeg stikker til stranden med kjæresten, kan jeg i hvert fall vise dere noen nye deksler jeg har kjøpt. For litt siden hjalp jeg en venninne med å selge et par deksler, og det ble jaggu meg 2 nye deksler på meg også. Jeg har nesten ingen deksler til min iPhone, så jeg bestemte meg for å slå til med 2 nye Michael Kors deksler. Det ene er helt enkelt, mens det andre er litt mer sånn som jeg digger – nemlig mønster. Leopardprint tror jeg ikke at jeg kommer til å bli lei av med det første. 


 

Likte du de nye dekslene mine?♥

13 kommentarer

Siste innlegg