MANDAG

De 2 siste nettene har jeg sovet så utrolig godt, og sover til sikkert 11:00-12:00. Så gjett om jeg er våken om dagen, haha. Både jeg og Didrik sov så lenge i dag, og ville begge gå opp på Gobua for å ta oss noe å spise der. Jeg elsker å spise en pølse på Gobua, ettersom det alltid kommer søte små fugler som vil ha mat. Ender alltid opp med å gi bort halve lumpen min til fuglene… Men med god samvittighet!

I dag skal jeg begynne å skrive ned en liten liste på nye ting jeg skal kjøpe til rommet mitt. Jeg er veldig lei av at det er så lite farger på rommet, når jeg selv elsker farger. Jeg elsker tropisk interiør, så om noen har tips og råd til hva jeg kan gjøre med rommet, er jeg takknemlig for alle svar jeg får. Jeg vurderer å farge den ene veggen min i en veldig fin orange farge, tror det vil gjøre rommet mitt varmere og finere. Jeg har heller ingen bilder på veggen, kun speil og hyller, så det må også gjøres noe med. En siste ting jeg leter etter er fargerike sengetrekk, med mønster eller bare masse fine farger på. Det er veldig vanskelig å finne slike sengetrekk for meg, så vær så snill og hjelp meg  ♥

 Har du noen tips og råd til hva jeg kan gjøre med rommet mitt?♥

14 kommentarer

Siste innlegg