FRUIT SORBET

For litt siden anbefalte søsteren min en ikke så veldig kjent side som man kunne få skikkelig mye inspirasjon fra, Pinterest. Det begynner stadig vekk å bli flere og flere som bruker dette. Dette er nesten en annen versjon av Tumblr, bare jeg liker Tumblr bedre. Men Pinterest er faktisk ikke så verst, finner utrolig mye inspirasjon fra alle mulige bilder her, som jeg ikke engang har sett på Tumblr enda. Jeg er ikke så aktiv enda, men jeg har oppdatert 3 mapper som består av style, beautifood og hjemmeinteriør. Ta gjerne en titt innom her.

Ellers har jeg vært i byen med moren min og tatt sol, som det er en liten stund siden sist. Jeg irriterer meg så grenseløst over at jeg blir skikkelig brun på bena, men ikke like brun på resten av meg. Skulle gjerne vært brunest i ansiktet, om jeg fikk velge. Men sånn er det dessverre ikke, så nok om det. Jeg skal jobbe i morgen, så nå har jeg tatt meg en lang dusj og er klar for å kose meg med fruit sorbet med bringebærsmak mens jeg ser på Orange Is The New Black. Perfekt slutt på mandagen ♥


 

Har du smakt på denne fruit sorbet enda?♥

15 kommentarer

Siste innlegg