HVILKEN KJOLE?

I dag skal vi jentene feire Ida, min bestevenn som fyller 20 år i morgen. Jeg gleder meg så utrolig mye til å feire bursdagen hennes og for å se reaksjonen hennes når hun får gaven min. Jeg vet at dette vil bli en skikkelig bra feiring! Men for å gjøre i stand til i kveld, er det ganske greit å være 2 stykker som hjelper til. Derfor skal jeg bli hentet av Ida om ikke lenge, for å handle inn det siste vi mangler og så gjøre klart til i kveld. Veldig greit å ha god til hele dagen og derfor starte tidlig med å ordne i stand ♥ Håper bare ikke jeg besvimer av å blåse opp 1000 ballonger.

Eneste problemet mitt nå, er hvilken kjole jeg skal bruke. Den ene kjolen som er fra Hype, har jeg brukt før og den er veldig fin på! Men den andre sommerlige kjolen har jeg ikke brukt enda, og den er jo utrolig fin den også, synes dere ikke? Dilemma….


 

Hvilken kjole skal jeg bruke i kveld & hvorfor?♥

23 kommentarer

Siste innlegg