HAPPY B-DAY BESTIE

På lørdag feiret vi Ida som fylte 20 år etter klokken 00:00. Jeg dro til henne mye tidligere for å hjelpe til å gjøre i stand, så å skjule gaven min for hun i flere timer visste jeg at ikke var mulig. Så nysgjerrig som hun er, lot jeg hun åpne gaven sin 10 minutter etter vi kom til hun. Jeg hadde kjøpt 3 kjoler til hun, fra Nelly og kjøpt rosa Moët til hun. Tror hun har fått nok alkohol for resten av året, etter å ha sett alle de andre fine gavene hun fikk. Sååå fornøyd!!

Vi spiste taco og hadde kjempe god brownies til dessert. Hver eneste gang jeg lager brownies hjemme, blir den bare hard og ikke god. Mens når jeg lager brownies borte, som for eksempel på lørdagen, ble den helt perfekt. Så, kanskje litt perfekt timing akkurat det. Vi koste oss og drakk, frem til vi skulle bli hentet for å dra ut på byen. Amanda hadde fikset sjåfør til meg og Ida, og dette er noe Ida har drømt om i evigheter. Hun er utrolig glad i Tesla bilene, og tror du ikke hun ble hentet i en også eller? Det var så godt å se hvor glad hun ble, gjorde bare kvelden min enda bedre. Godstemningen fortsatte ute på byen da alle jentene var samlet til slutt og den avsluttet kjempe bra.  

Jeg håper virkelig du har hatt en fin feiring, Ida. Jeg sier det igjen: Du fortjener kun det beste, love you!♥


Vet mange har lurt på hvor kjolen min er fra, den kan du finne HER! (Sponset via Instagram)

Hvordan har din helg vært?♥
 

8 kommentarer

Siste innlegg