HÅR

Jeg har fridag i dag fra jobben, noe som er utrolig deilig. Jeg jobber ikke før sent i morgen heller, så jeg får sovet ut da heldigvis. Noe som er enda bedre, etter stengevakten i morgen så jobber jeg ikke før til tirsdagen. Så har goood tid til å kunne slappe av i løpet av disse dagene. Men selv om jeg har fri fra jobben i dag, må jeg en rask tur ned for å ordne noe jeg ikke kan fortelle enda. Jeg har derfor dusjet, spist god frokost og skal slappe av frem til jeg skal ta bussen ned til byen. Men det er veldig trist å være på rommet mitt når tv’en min ikke lenger funker… Jeg har hatt den i 7 år, så det var vel kanskje på tide at den sluttet å virke nå. Både jeg og søsteren min kjøpte samme tv på likt, men hennes fungerte kun i 2-3 år. Så jeg må dra en tur ut for å se etter nytt tv i løpet av denne uken. Jeg er den personen som alltid skal ha tv’en på, uansett hva jeg gjør. Noen som kjenner seg igjen der?

Ellers kan jeg bare fortelle hvor uflaks jeg hadde her om dagen. Jeg farget bryna mine med fargen brun, den er ganske mørk så jeg kan ikke ta brunsvart som jeg faktisk brukte før (why?????). Jeg har en tendens til å dra bryna mine oppover når jeg farger dem,og ikke la de bli liggende der de ligger naturlig. Jeg hadde derfor på fargen i litt lenger tid, 10 minutter. I håp om at de skulle bli mer markerte. Da jeg tok av fargen, tenkte jeg bare oh shit. Fargen gikk ikke av på huden, så jeg har gått 3-4 dager med “møkkete” bryn som ikke har sett bra ut. Men det har roet seg en del nå, men veldig uvant at bryna mine er så mørke uten å ha tegnet på dem. Lærte meg hvert fall en ny lekse, la bryna ligge der de skal 🙂

Ellers er det fremdeles noen som lurer på hvordan håret mitt ser ut, når jeg ikke gjør noe med det. På bildene under er det lufttørket, så da kommer det alltid litt fall og krøller i håret mitt: 

Hvordan er ditt naturlige hår?♥

14 kommentarer
    1. Åå, du har et nydelig hår Madeleine❤️ Og brynene dine er utrolig fine, de ser så naturlig ut!
      Håret mitt er tynt og helt rett, men skulle selv ønske at det var tykt men det er ikke så vanlig når jeg har blondt hår.

    2. liker serriøst ikke håret ditt. alt for langt, kjedelig og der slitt ut, pluss du har ikke noe volum i det. serriøst, gjør noe med håret ditt.

    3. Du har så utrolig fint hår, enten det er naturlig, rett, bølger eller krøller det går i. Har alltid misunnet deg det lange flotte håret, og jeg er nok ikke den eneste. Heldig er du!
      Brynene dine er fine de, det synes i hvert fall jeg. Jeg skjønner det er en viktig “kroppsdel” for mange, det utgjør trossalt mye av ansiktet. Jeg har alltid vært “heldig” om jeg kan si det sånn, født med mørke hår og “fin” fasong. Alltid fått masse skryt og komplimenter for brynene mine, noe som gjør det litt vanskelig å forstå at andre synes bryn kanskje er det vanskeligste skjønnhetsproblemet. Men nok om meg, du har fine naturlige bryn du burde vise frem med god samvittighet!
      Og ja, tven kjenner jeg meg godt igjen i. Må alltid ha den surrende på, spesielt hvis jeg er alene hjemme!
      Ha en fin kveld og nyt fridagene! 🙂

    4. Hvis fargen har festet seg i huden kan du ta litt vaskepuler på feks en fuktig klut og skrubbe på området det har festet seg. Blir borte veldig fort 🙂 Sterke greier, så ikke gjør det veldig ofte, men det har hvertfall funket for meg 🙂

    5. Heldig som har såpass fint hår helt naturlig! Mitt ser bare rart ut og tuppene buer seg i alle retninger.. Huff. Men har igrunnen ganske stritt hår så tar ikke lange tiden med rettetang før det ser mye bedre ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg