KRØLLER

I dag bestemte jeg meg for å kjøre på med krøller. Jeg hadde sovet med fletter i natt, så jeg bestemte meg derfor å ta noen raske krøller i håret før jobb. Jeg pleier faktisk å sove med 2 fletter i håret hver eneste natt, ikke så stramme men bare så det holder seg i strikken. Det gjør at jeg ikke våkner opp med helt syke knuter i håret, og som gjør at håret mitt holder seg bedre. Jeg kan ikke huske sist jeg sov med håret nede, stakkars Didrik da i så fall… Våkne opp til å ha surret seg inn i håret mitt, som han forresten får til uansett hvordan jeg har håret. Jeg kan våkne opp midt på natten, fordi jeg ikke får snudd meg ettersom Didrik ligger på flettene mine. Det er så ubehagelig at jeg nesten får panikk, føler at jeg sitter fast… Men nå skal jeg ikke skravle så mye mer om mine hår-opplevelser, haha.

Håper dere har hatt en fin fredag ♥

 
SOM jeg elsker disse skoene.

Hvordan har du håret ditt når du skal sove?♥

24 kommentarer

Siste innlegg