HYPE

I dag har jeg vært på Posten med pappa for å hente en pakke, kjøpt meg ny TV på Elkjøp, vært en tur hos farmor sammen med familien og handlet inn middagen i dag. Så, på kort tid har jeg gjort mye i dag og det føles ganske bra. Føles ekstra bra ut da jeg så hvilken pakke jeg hadde fått. Nemlig en ny pakke fra Junkyard! Det er faktisk ganske utrolig, men om jeg ikke tar feil har jeg samarbeidet med Junkyard i nærmere 3 år. Det er så utrolig kult å se hvor stort Junkyard har blitt, hvor mye det har vokst og bare se hvor populært det har blitt. Stadig vekk kommer det inn nye merker på denne nettbutikken, og en ting skal være sikkert; Jeg er forbanna lykkelig over at de har fått in Hype.

To av produktene som lå i pakken jeg fikk var fra Hype. Èn t-skjorte og èn genser. Begge disse to produktene er helt sykt kule, at jeg nesten ville gi dem en klem, men bare nesten. Jeg elsker dette merke Hype, fordi de har så utrolig mye utvalg av design på klær/ sekker/ luer og så videre. De varierer så utrolig bra, og får ting til å se helt perfekt ut. Jeg gleder meg skikkelig til å style opp disse to produktene sammen med noe annet ♥

Jeg regner også med at mange av dere skal på Hove? Du er ganske heldig bare der, men du har kanskje ikke fått med deg at Junkyard skal ha en stand/ butikk på Hovefestivalen. Følg Junkyard på både Facebook og på Instagram >@junkyardnorge< for å få en liten titt på godbitene som vil være til salgs på Hovefestivalen.


T-skjorten finner du her og genseren finner du her. (Sponset) 

Skal du på Hovefestivalen i år?♥

9 kommentarer

Siste innlegg