HVERDAGSSMINKE

Det er ikke ofte du ser et sminkeinnlegg på bloggen min, og det er fordi jeg nesten ikke har peiling på bra sminke… Jeg har funnet sminken jeg liker til min hud, øyne, bryn og lepper. Derfor trenger jeg ikke å bruke mer penger på å eksperimentere meg frem til gode produkter, da jeg er fornøyd med de jeg har nå. Jeg kan vel si en ting, og det er at jeg aldri kommer til å slutte å kjøpe leppestifter. Jeg elsker fargene man kan bruke på leppene, men mange av dem jeg har “fester” seg ikke noe bra på leppene. Så akkurat det eksperimentet her, det vil jeg nok aldri bli ferdig med. Jeg har hørt leppestiftene fra Mac er superbra, så jeg skal teste det ut veldig snart. 

For å gjøre det enkelt, tenkte jeg å vise steg for steg med hva jeg bruker i ansiktet. Håper dere liker det! ♥ 


1. bareMinerals Foundation i farge medium tan. Denne elsker jeg fordi den ikke akkurat dekker over det jeg har i ansiktet (som for eksempel fregner), men eller bare tilsetter huden en ekstra glød.


2. bareMinerals All Over Face Color i farge warmth. Denne bruker jeg kun i kinnene mine for å markere kinnbena mine litt.


3. Eyebrow Liner fra H&M i farge light brown. Denne bruker jeg for å gjøre brynene mine mer fyldige og for å markere dem litt ekstra.


4. Rimmel London ScandalEyes Mascara. Denne mascaraen ELSKER jeg! Den gir en fantastisk lengde på vippene dine og deler vippene opp i perfekte deler.


5. MIYO Lip Me Lipstick i farge no.07 Mandarin Slice. Jeg varierer veldig mye med hvilke leppestifter jeg bruker, men i dag gikk jeg for denne. 
 
Hva synes du & hvilken sminke bruker du?♥ 

22 kommentarer
    1. Jeg elsker lebestiftene fra Mac, men de sitter ikke så lenge de heller.
      Men jeg har en lebestift fra Lancome som er helt fantastisk! Den er lett å påføre og sitter seriøst hele dagen lang – selv om man spiser og drikker. Den tørker heller ikke ut leppene og er ikke vanskelig å ta av med sminkefjerner. Den er litt dyr (rundt 300 kr) men det er verdt det 🙂

    2. Prøv YSL sine Rouge Pur Couture-leppestifter!
      De sitter uuutrolig godt på, og uansett hvor lenge du går med en så kjennes ikke leppene tørre ut. Alt for mange leppestifter som bare blir stive og tørre selv om de sitter lenge, men det blir altså ikke disse 🙂

    3. Fantastisk nydelig! Er så glad for at du ikke er en av de som bruker tykk fundation for å dekke over foreksempel fregner! Det du bruker ser så naturlig ut😍 Sminken du bruker passer deg så utroolig godt!
      Lurte på hvor du har kjøpt mascaraen? Hørte at det var i utlandet,men hvilken butikk?❤️Og hvor kan man få tak i fundationen og pudderet i utlandet?❤️

    4. Hanne Mjåseth: Det husker jeg dessverre ikke.. Jeg har hatt den i over 1 år, men prøv å sjekk ut Blivakker, Makestyle og disse sidene, kanskje dem har den 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg