SOMETHING NEW

Søteste Lana er ikke så veldig vant til å være ute i solen enda, ettersom vi ikke har hatt så veldig flaks med været siden vi fikk hun. Hun er derfor veldig forsiktig, redd og vil til moren sin hele tiden. Litt søtt, fordi man ser at hun alltid titter etter oss og skal bort til oss så fort vi setter oss ned for å bli koset med. Dette er den fjerde kaninen vi har hatt, og foreløpig den kuleste og snilleste også.


“Mammaaaa, kos med meg!!!!!!!!”

ENDELIG, EEEENDELIG sier bare jeg! Nå har jeg kjøpt meg ny tv som er 40 tommer, og den er endelig på plass hjemme hos meg. Helt crazy hvor mye finere rommet mitt ble med et så fint tv som dette her. Det gamle jeg hadde, var så og si 7 år gammelt og ikke så moderne. Nedklistret av stickers og etter en liten stund angret jeg, og ville derfor ta av dem som da etterlot seg ekkelt klister som jeg ikke fikk bort helt. Å ha et så tynt tv, så kult tv – nei vettu hva, nå må jeg gi meg. Bare litt lykkelig over at jeg har kjøpt det selv. Så det er en ekstra god følelse ♥

Har du noen dyr & hva er du fornøyd med, som du har klart å spare til selv?♥

16 kommentarer
    1. marit: Vi har aldri klart å bare la kaninene våres vandre rundt i et bur. Så lenge du er flink og passer på kaninen din, mener jeg at den kan gå fritt hvor som helst men bare ikke ute (det er litt risky). Men den har så og si 3 etasjer å gå på, så tror den er storfornøyd! 😀 Og tusen takk!

    2. Anonym: Gud, å lese denne kommentaren gjorde meg skikkelig glad. Jeg prøver, så det er veldig hyggelig å få en så positiv tilbakemelding på det jeg gjør, stor takk til deg 🙂 <3

    3. wææ, gøy med ny tv, og hylla me alt det stæsjet var dødskult! digga rommet, og selvfølgelig deg!
      bare lurer sååååå på hvor du har kjøpt de blå old school vansa med sånn orange mønster ? 😀 finner de ingen steder!

    4. Så søt kanin! Vi har selv en kanin og en hund, men hunden vår og hundene til naboen går mellom husene hele dagene, så til tider har vi fler! I det siste har du blogget så bra! Gode innlegg, jevnlig, og masse fine bilder 🙂
      Når det kommer til sparingen, sparer jeg enda!

    5. Ellen: Ååh, søt kombinasjon med dyrene synes jeg! Og tusen hjertelig takk for tilbakemeldingen på bloggen min, prøver så godt jeg kan på å bli flinkere – så dette var godt å høre 🙂

    6. malin seglem øksnebø: Haha, så kult å høre at du likte det! De skoene er spesiallagde, men vet du hva? Prøv å send VansNorge en melding, og hør om de vet hvor du kan få tak i dem. Jeg fikk de skoene av VansNorge. Så forhåpentligvis kan dem få tak i disse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg