LTD EDITION – TYBURN

Det er så merkelig hvordan jeg aldri får nok av tilbehør som klokker. Det er nesten så jeg bruker de som armbånd, fremfor å faktisk bruke de for å se hvor mye klokken er. De er bare så utrolig fine synes jeg, og at en så liten detalj kan gjøre en så stor forskjell er vakkert.

Siden jeg er inne på vakkert, skal jeg nå vise dere min fineste klokke jeg noensinne har eid. LTD Edition – Tyburn heter klokken min, og den skal jeg aldri gi slipp på. Dette er en spesiallagd klokke med minimalistisk stil, et unikt design og har de fineste materialene. Jepp, den har et unikt design som gjorde at jeg falt pladask for denne nydeligheten. Den blå pastellfargen er superfin, klokken i seg selv synes jeg har en fin kombinasjon av gammelt og nytt. En veldig luksuriøs klokke etter min mening. Larsson&Jennings har fått inn 2 nye modeller etter Tyburn klokken, som er fra LTD Edition. Dere kan se hele serien her.


 


Direktelink til klokken her. (sponset)

Likte du klokken?♥

8 kommentarer

Siste innlegg