DAGENS ANTREKK 03.JULI.14

Jeg sov så utrolig dårlig i natt. Jeg var helt våken når klokken var 02:00, kunne dratt og trent liksom… Sov i sikkert bare 4 timer, kanskje litt mer. Det er ikke så veldig deilig når du skal ta tidligvakten på Urban. For å ikke føle meg helt jævlig på jobb, fikset jeg meg og tok på meg den nye genseren min fra Hype. Følte meg fresh på 1,2,3!! Erik fra Nixon kom en tur innom og slo av en prat med meg, så det var kjempe hyggelig. Sliten som jeg er, skal jeg til Victoria senere i dag for å kose meg litt med jentene mine. Blir vel et glass vin eller to. Med tanke på at jeg jobber i morgen skal jeg ikke drikke noe særlig. Kvelden blir bra uansett, så lenge jeg er med jentene mine. Ida har kommet hjem fra Spania i natt også, så gleder meg til å se igjen bestevennen min ♥ 

 


Sko og genser fra Junkyard (sponset) // Bukse fra GinaTricot // Klokke fra Larsson&jennings

Hva synes du?♥

22 kommentarer
    1. God ettermiddag skjønne, spreke, sportye du! Er innom for å ønske deg en god torsdag, og håper du får en fantastisk 🙂 Å lese bloggen din er høydepunktet på dagen, derfor er det alltid moro når det er et nytt innlegg 🙂
      Vil også tipse deg om konkurransen jeg akkurat åpnet på bloggen min der du kan vinne en helt ny, ubrukt kjole fra nelly.com! Den var dessverre for stor for meg, men da kan jeg heller glede dere med den 🙂
      Stooor klem fra fast leser – vektlofterjenta.com ❤

    2. Hi:) You are so beautiful 🙂 on every picture 🙂 I love your photos so much 🙂 Can I have some questions ? I dont understand your language , its a shame that you dont write in english .How old are you ? You are a student or you have a job ?____________ You have the most beautiful hair , and this T-shirt has very nice white detail . Your style is AMAZING and very inspiring for me 🙂 I look forward to your next post :* kiss from SLOVAKIA

    3. Dritkult antrekk!!😍 hvilken strl. Bruker du i genseren?❤️
      Kleem fra en fast leser som sikkert sjekker bloggen din hvert 10. Minutt elns,haha❤️

    4. Åå for en fantastisk fin genser! Håper du har hatt en fantastisk dag! 🙂 Lurte vare på hvilken størrelse du har i shortsene dine fra Batoko.com?

    5. Jeg har lest bloggen din fra starten og fulgt med på bloggen vokse til å bli så bra som den er i dag! Du er en stor inspirasjon Madeleine med kjempe fin stil <3 Noe jeg har lurt på en stund er hvilke strl du ofte går får i overdelen fra junkyard? Jeg tror jeg er ca. samme størrelse som deg og liker overdelen like baggy som deg:) Ha en fortsatt fin dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg