DEL DITT SOMMERANTREKK OG VINN ET UNIVERSALT FASHION-GAVEKORT PÅ 2000 KRONER + STARBUCKS DISCOVERIES SKINNY CAPPUCCINO

Gooood helg mine kjære, flotte lesere! I dag har jeg endelig fått brukt mitt nye sommerantrekk som minner meg som festivaler, god stemning og som gjør at jeg kommer i skikkelig sommermodus. Jeg ville gjøre en liten blanding av antrekket. Jeg gikk for en utrolig mønstrete, baggy overdel og kjørte på med et skikkelig classy skjørt til mine herlige Vans sko. Som litt ekstra tilbehør tok jeg på meg en veldig fin klokke, samt solbriller – som er et MUST på sommeren. Ingen sunnies, ingen sommer! Det perfekte tilbehør til et perfekt sommerantrekk.

Nå kan du også dele ditt sommerantrekk på Instagram og være med i trekningen av mengder med Starbucks Discoveries Skinny Cappuccino + et universalt fashion-gavekort på 2000 kroner. Dette er en deilig iskaffe med lite kalorier, lettere melk og redusert sukker. Selv jeg foretrekker helst iskaffe fremfor annen kaffe. Du kan finne Starbucks Discoveries Skinny Cappuccino og de andre gode iskaffene i Discoveries-serien, som er i kjøledisken i din nærmeste matvarebutikk.

Alt du trenger å gjøre for å delta i denne bildekonkurransen er:

♥ Knips et bilde av ditt favorittantrekk i sommer med Starbucks Discoveries iskaffe og last opp på Instagram.
♥ Husk å hashtag #starbucksdiscoveriesno

LYKKE TIL!!

Følg gjerne med på landingssiden til Starbucks HER for å kunne se ditt og andres bidrag + å kunne stemme på sommerantrekket du liker best.


Genser og skjørt fra Urban // Sko fra Junkyard // Klokke fra DanielWellington // Solbriller fra FrankWalton

Hva synes dere om mitt sommerantrekk & skal du delta i denne konkurransen?♥

// I samarbeid med Side2 & Starbucks Norge

10 kommentarer
    1. Åh du er så nydelig, men jeg vet ikke om du ser selv at du har blitt litt mager(?) Ikke vondt ment..Ønsker deg alt godt!

    2. varför gör du så med din näsa????? Många tjejer idag som typ drar in näsan så blir det sträck på kinderna – INTE FINT! Ni får inte smalare näsa pga det och det ser bara konstigt ut.

    3. Maria: Haha oi da, jeg gjør ingenting med nesa mi. Smiler jeg stort blir nesen min bred og det får jeg ikke gjort noe med 🙂 Drar ikke nesen min ut, den blir dratt ut på grunn av smilet mitt så tror du har misforstått litt. Men jeg er ikke misfornøyd med nesen min, så å gjøre den smalere ønsker jeg ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg