JUNKYARD

I dag fikk jeg en skikkelig kickstart på dagen. Vanligvis står jeg opp 07:30, men jeg ville sove til 07:45 i dag. Tenkte overhodet ikke på at Ida som jobber på Narvesen og starter en halvtime før meg. Så der stod jeg på badet, uten klær og fikset hår, mens jeg hører en bil stoppe utenfor. Den følelsen jeg fikk der, den var jævlig skal jeg si dere haha. Måtte fort finne klær jeg skulle kaste på meg og da passetJunkyard kjolen perfekt til anledningen, men i det jeg var i trappen kom jeg på at jeg ikke hadde på meg truse. Ja, helt sant, jeg hadde nesten glemt å ta på meg truse. Tenk hvor ille det ville blitt?????? Litt trøtt og ikke helt våken i dag morges.

Men i hvert fall, til å ha fått en “knall” start på dagen, dro jeg fra jobben med å ha slått 50% altså over budsjettet vi hadde i dag. Så jeg tar meg en ganske velfortjent helg nå! Jeg skal til Nadine med resten av jentene og spise litt, og deretter kose oss videre utover kvelden. 


Kjolen finner du her. (Sponset)
 
Hva synes du om antrekket mitt & hva skal du i dag?♥

10 kommentarer

Siste innlegg